\
Wirtualne biuro prasowe jako narzędzie

Stowarzyszenie SEO

Jako organizacja która zajmuje się propagowaniem dobrych praktyk w SEO, dziś chcieliśmy zaznaczyć swoją obecność na Centrum Prasowe PL. Jest to portal który oferuje darmowe biura prasowe dla każdej firmy która działa na terenie Polski. Nasze stowarzyszenie SEO pragnie zarekomendować to narzędzie do dobrych praktyk które mają szansę przyjąć się na stałe. Wirtualne biuro prasowe to nowa forma komunikacji firmy z dziennikarzami, jest też magazynem unikalnych treści kolportowanych przez biura medialne każdej z zarejestrowanych firm. Także stanowi potężne narzędzie które należy wyróżnić wśród dostępnych narzędzi SEO w Polskim internecie.

 

Narzędzie SEO

Każda osoba która zajmuje się pozycjonowanie na pewno widzi potencjał jaki drzemie w tym unikalnym narzędziu które jest dostępne całkowicie za darmo dla każdej firmy działającej na terenie Polski. Wystarczy wprowadzać treści do prostych formularzy które zapewniają pokrycie nie tylko podstawowych treści ale również ważnych elementów SEO dzięki czemu artykuł jest lepiej rozpoznawany przez roboty sieciowe wyszukiwarek a przez to też dostępne z poziomu wyników wyszukań które przeglądają internauci podczas szukania w internecie.

 

Podstawowy schemat budowy wartości biura prasowego

Na początek proponuję stworzenie czterech artykułów które opisują biuro oraz firmę a linkują bezpośrednio do profilu wirtualnego biura prasowego. Potrzebujemy takiego linkowania aby rozpocząć budowę wewnętrznego linkowania własnego profilu. Dziś wymaga pracy a przez następne lata będzie przynosić pozytywne korzyści SEO. Gdy już stworzymy minimum cztery treści, to możemy przystąpić do dalszego budowania profilu. Oczywiście treści początkowych które linkują tylko do głównego profilu może być więcej, im ich więcej i im dłuższe i oczywiście oryginalne tym lepiej. Następnie możemy przystąpić do dalszej budowy artykułów, nowe treści powinny linkować do tych które linkują do głównego profilu oraz wzajemnie wymieniają się połączeniami w celu budowy wewnętrznego linkowania. Należy pamiętać o umiarze i stosować maksymalnie dwa linki wewnątrz jednego artykułu, nawet takiego bardzo długiego.

 

Dopiero trzeci rząd artykułów prasowych powinien opisywać usługi i zdarzenia które linkują do strony firmowej z pełnym opisem. Należy pamiętać o zbudowaniu pośrednich artykułów które linkują do drugiej linii treści posiadających połączenie z pierwszą linią która linkuje do profilu firmowego na CentrumPrasowe.pl oraz posiadają łącza z treściami kierującymi do opisów marketingowych usług i ofert. Przy pisaniu i niedołączaniu kolejnych artykułów prasowych należy pamiętać o linkowaniu do już istniejących z tego podstawowego pierścienia. Tak zapoczątkowana budowa profilu gwarantuje stałe zwiększanie jego wartości pod względem SEO a tym samym podwyższanie pozycji witryny firmowej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek.