\
Multi kod
Multi kody to forma klucza dostępu do określonych stron internetowych. Witryny te zazwyczaj umożliwiają umieszczenie na ich podstronach wpisu reklamowego oraz umieszczenie linku dzięki któremu pozycjonujemy stronę w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki. Właściciele stron w ten sposób poprawiają widoczność swoich witryn.
Ogólnie problemem jest znalezienie miejsca gdzie można pozostawić link do swojej strony. A bez linków nikt nie znajdzie witryny. Tak ludzie jak i roboty internetowe potrzebują linków aby trafić na witrynę. W internecie istnieje ponad bilion stron internetowych a każdego dnia powstaje kilka tysięcy nowych. Dlatego właśnie wyszukiwarki odnajdują inne witryny za pomocą linków które pozyskuje się na wskutek wymiany lub też transakcji.
W internecie znajdują się witryny które promują różne multi kody od wielu wydawców. Również na stronie naszego stowarzyszenia SEO możesz znaleźć dział w którym zaopatrzysz się w multi kody do wielu katalogów stron internetowych.
Już od wielu miesięcy zabiegamy o współpracę z najlepszymi wydawcami wartościowych katalogów SEO. Naszym działaniom przyświeca chęć pozyskania listy najbardziej wartościowych miejsc w których właściciele stron internetowych mogą pozostawać wpisy promocyjne dotyczące ich witryn. Zbiór ma na celu ułatwienie odnajdywania przez osoby samotnie katalogujące swoje witryny miejsc w którym mogą się reklamować.
Katalogi istniały, istnieją i będą istnieć
To podstawowe źródło linków do witryn. Zanim powstały wyszukiwarki to właśnie katalogi służyły do odnajdywania witryn. Osoby lub firmy tworzyły katalogi witryn które lubiły i były według nich przydatne. Znajomi znający adres katalogu mogli korzystać z opisów witryn oraz linków do nich prowadzących. Tak właśnie wyglądała nawigacja na początku internetu. Aby dostać się na jkąś witrynę internauta musiał znać jej adres domeny albo znaleźć link do niej w opisach katalogu stron internetowych. Również wyszukiwarki korzystają z katalogów. To właśnie z takich miejsc biorą informacje o nowych witrynach internetowych do których nie ma jeszcze dużo linków z poważniejszych stron internetowych.
Wiele skryptów na rynku
Na przestrzeni czasu powstało wiele konstrukcji katalogów stron internetowych. Niektóre konstrukcje są udane bardziej a inne mniej. Na szczęście Google udostępnia narzędzie do oceny strony. Tym narzędziem jest wszystkim znany Page Rang oraz Trust Rang. Oba znaczniki mają za zadanie pokazać wartość witryny pod pewnym kontem. Oba współczynniki uzupełniają się wzajemnie. Warto jest uzyskać dla swoich witryn jak najwyższy współczynnik obu rankingów. Linki można dodawać już do stron z PR lub TR równym 1. Strony które dostały choćby jeden punkt w rankingu, mają predyspozycje do osiągnięcia wyższych not. Strony które nie osiągnęły nawet 1 punktu lepiej pomijać, nigdy nie wiadomo czy nie staną się przysłowiowym kamieniem u szyi topielca dla naszej witryny.
Należy też pamiętać że nie tylko skrypt decyduje o tym czy dany katalog ma jakąś wartość dla wyszukiwarek. Również jakość zamieszczonej treści na stronie informuje nas o wartości danej strony służącej jako zaplecze. Ważnymi czynnikami dla każdej podstrony są między innymi długość artykułu, ilość linków wychodzących, unikalność zamieszczonej treści oraz ilość linków prowadzącej do zamieszczonego tekstu. Na większość z tych czynników możemy samodzielnie wpływać dlatego przykładaj się do wykonywanych działań SEO aby działały długo na Twoją korzyść.