Firma, która początkowo z marketingiem nie miała nic wspólnego. Od kilku lat ExpoNet specjalizuje się w SEO/SEM, a głównym produktem marki jest tworzenie stron internetowych i sklepów. Firma stara się nadążać za postępującą modą, dlatego posiada dział Designu, gdzie graficy pracują nad najnowszymi technologiami. Jako, iż pierwotnym założeniem marki miała być sprzedaż (profil firmy handel i usługi), firma specjalizuje się w maksymalizacji zysków.
- tworzenie stron i sklepów opartych na RWD,
- kompleksowe pozycjonowanie witryn i sklepów,
- SEO/SEM oraz audyt stron,
- kampanie marketingowe, zwiększenie sprzedaży oraz Social Media
Tego nie widać, ale firma ma spory udział w środowisku SEO. Ponad połowa ludzi szukających pozycjonerów oczekuje od SEO zwrotu inwestycji oraz maksymalizacji zysków. ExpoNet dba o ten aspekt i udowadnia, że prowadząc racjonalną politykę marketingową, można poprzez pozycjonowanie wielokrotnie zwiększyć sprzedaż. Choć tyczy to się głównie sklepów, markę należy pochwalić za skuteczność. Firma planuje wprowadzić w przyszłości usługę tworzenia skryptów, która de facto istnieje, ale nie jest tak rozbudowana, jak u konkurencji. Lata 2016 - 2017 powinny upłynąć firmie pod znakiem dużych inwestycji.